Aktru - prezentacje internetowe: Rolnictwo, ogrodnictwo, hodowla, agrotechnika - katalog polskich firm, Polska
AKTRU spółka z ograniczoną odpowiedzialnością została zawiązana w 25 marca 2005 roku. Głównym celem jej działalności było i jest promowanie polskich przedsiębiorców,
ich firm w Internecie cyrylicznym, w którym informacje o Polsce są bardzo skąpe lub w ogóle niedostępne. W ten sposób do dnia dzisiejszego dołączyło do nas prawie 2000 polskich firm, które
korzystają z promocji w Internecie wschodnioeuropejskim.
Zespół naszej kadry stanowią wyspecjalizowani profesjonaliści w zakresie marketingu, prezentacji internetowych, informatycy,
tłumacze języków: angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego, ukraińskiego, francuskiego, hiszpańskiego, poloniści. Wielu naszych kolegów i koleżanek to rodowici Rosjanie i Ukraińcy.
Wychodząc
naprzeciw oczekiwaniom Rynku Wschodniego - biznesmenów, producentów, kupców i importerów z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz Łotwy, Litwy, Estonii i innych krajów WNP uruchomiliśmy w cyrylicznym
Internecie w Rosji katalogi informacyjne, w których prezentujemy polskie firmy, gospodarstwa, biura i obiekty turystyczne. W ten sposób docieramy z informacją do potencjalnych partnerów naszych
klientów.
W jednym z naszych trzech katalogów informacyjnych ( polturizm / polagro / polfirms ) możecie Państwo zaprezentować swoja firmę, gospodarstwo, biuro, obiekt turystyczny powierzając
nam przygotowanie prezentacji w formie graficznej i tekstowej w językach rosyjskim, ukraińskim i polskim. Prezentację tworzymy na subdomenie rosyjskiej naszych portali, umieszczając w nich
pełną informację o firmie w trzech językach (tłumaczeń dokonujemy we własnym zakresie) z powierzonych lub wskazanych materiałów. Do prezentacji dołączamy zdjęcia, animacje, a także krótkie
filmy. W efekcie otrzymujemy samodzielną, w pełni funkcjonalną stronę www, opublikowaną na serwerze rosyjskim (co jest bardzo istotne). Wszystkie prace nad projektem wykonuje zespół polsko-rosyjsko-ukraińskich
specjalistów.
W przypadku zainteresowania ofertą promocji w Internecie zachodnioeuropejskim, sposób działania jest identyczny jak w przypadku wersji wschodniej. Taką prezentację także
tłumaczymy na 2 języki obce (domyślnie: angielski i niemiecki) lub dowolny inny język z grupy języków podstawowych (francuski, włoski, hiszpański). W przypadku chęci skorzystania z języka
spoza grupy języków popularnych, także istnieje taka możliwość (wiąże się to z dopłatą, szczegóły w ofercie na stronie www.aktru.pl ).